• Cumartesi Yazıları
  • Düşler ve Erdemler

    Kılavuzu Don Quijote olanın burnu Cyrano gibi olur.

    Google
     
    Web Düşler ve Erdemler'de
    <$BloCumartesi, Mart 03, 2007

    <$Blo

    Yıllar önce okuduğum bir köşe yazısında yazar, matbuatımızdaki "düzelti/redaksiyon/tashih" facialarına çarpıcı bir örnek olarak, bir kitabın kapak sayfasında rastladığı "Bu kitap ihtimamla tassih edilmiştir" ifadesini gösteriyordu.

    Ben de bugün benzeri bir faciayla karşılaştım: "Topografik hatalardan dolayı firmamız mesul değildir." Bir günlük gazetede yer alan, tam sayfa ebadında bir ilanın dibindeki bu cümleyi okuyunca, firmanın hem iyi bir "tipograf"a hem de Türkçe bilen bir reklamcıya ihtiyacı olduğu hükmüne vardım.

    Etiketler: , ,

    <$Blo3ents:

    <$BloAnonymous Adsız...

    <$BloLabels?!...

    Not: Biz niye blogdan silindik anlamadım.

    Siddhartha

    <$Blo5/3/07 14:08 <$Blo 
    <$BloBlogger Yureklius...

    <$BloBlogger yönetimi Google'a geçtikten sonra, üyelerin kayıtlarını Google hesabı alarak yenilemeleri gerekiyor. Ben de ilk görünce şaşırmıştım. Yakın gelecekte sizden beklediğimiz ilk yazınızla birlikte bu sorunu da aşacağınızı umuyoruz, sevgili Siddartha.

    <$Blo7/3/07 09:06 <$Blo 
    <$BloBlogger Don Quijote...

    <$BloBendeniz de admin olarak blogger'da siddartha'yı bir kez admin bir kez guest olarak değiştirince sanıyorum eski admn sıfatı tekrar belirdi. artık yazmanız gerek siddartha hojam.

    <$Blo7/3/07 22:24 <$Blo 

    <$BloYorum Gönder