• Cumartesi Yazıları
  • Düşler ve Erdemler

    Kılavuzu Don Quijote olanın burnu Cyrano gibi olur.

    Google
     
    Web Düşler ve Erdemler'de
    <$BloCuma, Temmuz 01, 2005

    <$Blo

    Ne düşündüğünü biliyorum, serseri. "Dünyanın dayanabilme gücünü yeteri kadar sınadım mı" diye düşünüyorsun. Pekala, sana gerçeği söyleyeceğim, bu kargaşada bunu ben de gözden kaçırdım. Fakat elimdeki nükleer başlıklı bombalarımla dünyanı başına yıkma gücüne sahip olduğumu düşünecek olursan, kendine şu soruyu sormalısın: "Kendimi şanslı hissediyor muyum?" Pekala, hissediyor musun, serseri?

    Kısa açıklama:
    Dirty Harry: Nükleer Tehdit.
    44 Magnum: Bombalar.
    Punk: G-8.
    Yoldan geçen masum adam: Bizler.

    <$Blo3ents:

    <$BloAnonymous Adsız...

    <$BloYazık bize.. Bush'un ve neo-nazi ekibinin bulunduğu bir dünyada "Dirty Harry" bence "clean" olabilir. Gerçi aynımantık..

    <$Blo4/7/05 14:02 <$Blo 
    <$BloBlogger afsina...

    <$Blovalla bu benzetimi siz hazirladiyssaniz tebrikler. fikri ve posterdeki yaziyi pek sevdim :)

    <$Blo8/7/05 05:15 <$Blo 
    <$BloBlogger Don Quijote...

    <$BloClint Eastwood'un Dirty Harry filminden bir diyalog. Ama gunumuz dunyasi ile benzerlikleri benim yorumum.

    <$Blo8/7/05 14:14 <$Blo 

    <$BloYorum Gönder