• Cumartesi Yazıları
  • Düşler ve Erdemler

    Kılavuzu Don Quijote olanın burnu Cyrano gibi olur.

    Google
     
    Web Düşler ve Erdemler'de
    <$BloSalı, Temmuz 17, 2007

    <$Blo

    İki fotoğraf arasındaki sekiz farkı bakalım bulabilecek misiniz?

    Etiketler: , , ,

    <$Blo3ents:

    <$BloBlogger Yureklius...

    <$BloGaribana "imaj dediğin batıdan alınır" demişler, o da ne yapsın "öyleyse öyledir" deyip önüne gelene saldırmış. Aynı kişinin George Michael'ın Too Funky'sinden klonlanmış bir klibi de mevcuttur. Kimbilir daha başka neleri vardır ama uzmanlık sahamıza girmediği için lafı fazla uzatamıyoruz.

    Yine de, her ne sebeple olursa olsun, bu şahsiyetin ismen, resmen veya cismen bu blogda yer almaması gerektiğini düşünüyorum.

    Not: Fotoğrafların çekim/yayın tarihlerine de bakmak lazım. Belki Angelina abla sanat güneşimizden etkilenmiş ve esinlenmiştir. Hah hah ha...

    <$Blo18/7/07 11:27 <$Blo 
    <$BloAnonymous Adsız...

    <$Blo1.Biri heteroseksüel, öbürü nedir belli değil (sağdaki)
    2.Biri çirkin biri güzel
    3.Sağdaki saç açığını surat kılıyla kapatmaya çalışıyor
    4.Sağdakinin kolunda acaip şeyler var

    <$Blo20/7/07 02:32 <$Blo 
    <$BloBlogger Katre...

    <$BloYorumlar fotolardan daha çok güldürdü beni:)) Yapmayın arkadaşlar yazları en çok dinlenen bir şahsiyet (sağdaki:))Valla ben pekte fazla bir fark göremedim:)))

    <$Blo26/11/07 00:50 <$Blo 

    <$BloYorum Gönder