• Cumartesi Yazıları
  • Düşler ve Erdemler

    Kılavuzu Don Quijote olanın burnu Cyrano gibi olur.

    Google
     
    Web Düşler ve Erdemler'de

    <$Blo4ents:

    <$BloBlogger Don Quijote...

    <$BloBu nedir yahu böyle!
    Jetlag... Sanırım bu herşeyi açıklıyor!

    <$Blo27/6/07 23:46 <$Blo 
    <$BloBlogger Yureklius...

    <$BloHafızamı biraz deşince bir şeyler ortaya çıkmaya başladı: Sanırım okul öncesi dönemimdeydi. Annem, abimle bana, üzerinde Heidi'nin İsviçre yaylalarında attığı meşhur deparlardan birinin resmi olan tişörtlerden almıştı. (Tişörtte tabii ki Peter ve keçiler de vardı). Benimki turuncu abiminki sarıydı. Büyük amcamın evinin bahçesindeydik. Yengeme, o çağların saflığıyla, öyle hızlı koşunca benim de yeleğimin veya hırkamın geriye doğru dalgalanacağını anlatıyordum. Hey gidi günler...

    (Miyazaki üstadın, çocukluğumuzun vazgeçilmezleri arasında yer alan Heidi ve Marko çizgi filmlerinin yapımcısı olduğunu öğrendim. Parantez içinde belirtmiş olayım.)

    <$Blo7/7/07 20:23 <$Blo 
    <$BloBlogger car-go...

    <$Blohoyrat ve delişmen... aklıma geldikçe gülüyorum.

    <$Blo11/7/07 09:50 <$Blo 
    <$BloAnonymous Adsız...

    <$BloBen çizgi filmin bir de joddle eklentili şarkısı vardı. Kardeşimle hep taklidini yapardık :p Marko'nun hakkında tek hatırladığım annesini aradığıydı ama çok silik. Herhalde o daha önce yayıdaymış, canlandıramadım.

    <$Blo12/7/07 17:33 <$Blo 

    <$BloYorum Gönder