• Cumartesi Yazıları
  • Düşler ve Erdemler

    Kılavuzu Don Quijote olanın burnu Cyrano gibi olur.

    Google
     
    Web Düşler ve Erdemler'de
    <$BloÇarşamba, Aralık 12, 2007

    <$Blo

    Etiketler: , , ,

    <$Blo2ents:

    <$BloBlogger Yureklius...

    <$BloHatırlarım ilkokul birde sınıfımızın en sümüklü ve dahi en tembel kızı "... ben seni seviyorum ama sen beni sevmiyorsun" tarzı bir not yazıp bana ulaştırmaya çalıştırdığı sırada (veya metni hatırladığıma göre ulaştırdıktan hemen sonra) reklam filminde olduğu gibi öğretmene yakalanmış ve bir güzel azar işitmişti. Ne yapsın kızcağız, o günlerde böyle kampanyalar olmadığı için kitap okuyamamış da o kadar yazabilmiş.

    <$Blo15/12/07 04:26 <$Blo 
    <$BloBlogger Don Quijote...

    <$BloOkumanın değeri unutuluyor ne yazık ki. Okuyan insanlar azalıyor, yazılan nitelikli eserler de... MTV çağı.

    <$Blo17/12/07 12:50 <$Blo 

    <$BloYorum Gönder