• Cumartesi Yazıları
  • Düşler ve Erdemler

    Kılavuzu Don Quijote olanın burnu Cyrano gibi olur.

    Google
     
    Web Düşler ve Erdemler'de
    <$BloÇarşamba, Ocak 02, 2008

    <$Blo


    "Roxane, elveda ölüyorum
    Sevdiğim, belki bu akşam son akşamım olacak
    Sevgim içimde kaldı
    Ölüyorum. Gözlerimin önünde bir tek hayalin kaldı,
    Onu görüyorum.
    Burnumda tutuyor güzelliğiniz, salınıp gezinmeniz
    Türlü halleriniz...
    Eliniz alnınızda bir duruşunuz vardı,
    Hatırlayınca gözlerim yaşardı
    Hıçkırarak ağlamak istiyorum
    Hoşçakalın diye haykırıyorum,
    Sevdiğim, güzelim, birtanem, sevgilim...
    Kalbim bir saniye bile uzaklaşmadı sizden,
    Öbür dünyada bile gidecek peşinizden
    Vazgeçmeyecek coşkun sevgisinden
    Sevgilim..."

    Etiketler: ,

    <$Blo2ents:

    <$BloBlogger HB...

    <$Blomükemmel bir söz müsadeniz olursa resmi ve sözü kendi bloğuma eklemek isterim. çok güzel bir blog yeni keşfettim ama yakından takip edeceğim ellerinize sağlık saygılarımla

    <$Blo14/5/08 18:24 <$Blo 
    <$BloBlogger Don Quijote...

    <$BloSözü söyleyen ben olmadığıma göre izin vermek de bana düşmez, halkın malı olmuştur bu sözler. Edmond Rostand'dır sahibi...

    <$Blo14/5/08 20:20 <$Blo 

    <$BloYorum Gönder