• Cumartesi Yazıları
  • Düşler ve Erdemler

    Kılavuzu Don Quijote olanın burnu Cyrano gibi olur.

    Google
     
    Web Düşler ve Erdemler'de
    <$BloÇarşamba, Haziran 17, 2009

    <$Blo

    Artık her konudaki yazılarımızı tek adreste yazma kararı aldık.
    İlginizi çekebilir:

    Gökhan Yorgancıgil

    <$Blo2ents:

    <$BloBlogger Yureklius...

    <$BloBir yılı aşkın zamandır bloga katkı yapmamanın ezikliği içinde, bir gayret bir şeyler yazayım diyordum. Bir de baktım ki, "kurucu" yazarımız pılısını pırtısını toplayıp Serçe'sine yüklemiş de yollara düşmüş. Sevgili Don Quijote'nin taşınma kararına saygıyla yaklaşıyorum. Neticede blogumuz, "mahşerin dört atlısı" olarak işe başlamışken, önce "iki kafadar"a sonra da "son mohikan"a dönüşmüştü. Kendisine kapımız her zaman açıktır, her zaman bekleriz.

    <$Blo20/6/09 23:18 <$Blo 
    <$BloBlogger Don Quijote...

    <$BloUstadim, isabetli buyurmussunuz. Yazilarinizi, dusuncelerinizi merakla takip edecegiz. Hem bakarsiniz arada buraya yine yazariz bir seyler...

    <$Blo20/6/09 23:57 <$Blo 

    <$BloYorum Gönder