• Cumartesi Yazıları
  • Düşler ve Erdemler

    Kılavuzu Don Quijote olanın burnu Cyrano gibi olur.

    Google
     
    Web Düşler ve Erdemler'de
    <$BloPazar, Haziran 18, 2006

    <$Blo



    Every breath you take
    Every move you make
    Every bond you brake
    Every step you take

    I’ll be watching you

    Every single day
    Every word you say
    Every game you play
    Every night you stay

    I’ll be watching you

    ….


    Dünyanın en güzel yerlerinden birisinde, ılık bir yaz akşamında, dostların arasında ve sevgilimle yanak yanağa; karşımızda alkışlayan, ritim tutan, fotoğraf çeken kolların arasından dünyanın en güzel aşk şarkılarından birisini “bize” söyleyen STİNG…

    Ev-iş-ev sıradanlığından bir an dahi olsa beni çekip çıkaran güzel bir gündü.

    <$Blo3ents:

    <$BloBlogger ---OPTiO---...

    <$BloIstanbul´da olmayi ve o konserde ritim tutanlardan biri olmayi cok isterdim :(

    <$Blo25/6/06 01:48 <$Blo 
    <$BloAnonymous metin-thePoor...

    <$BloNe güzel!

    <$Blo1/7/06 13:49 <$Blo 
    <$BloBlogger suveay...

    <$BloAşkımla olduğum her yer bana Evanescence konserindeymişim gibi gelir =) o olsun da varsın evimde oturayım =D

    <$Blo13/10/06 07:48 <$Blo 

    <$BloYorum Gönder